Регистрация
Повече опции

Нашите права при пакетни почивки

Добавена от Админ на 03.05.2015

Нашите права при пакетни почивки

Доста често туроператорите предлагат пакетни почивки. Те включват комплект от няколко услуги, като наример:
- транспорт
- настаняване
- допълнителни туристически услуги
Но дали наистина ни излиза по-изгодно да се доверим на пакетните почивки или това е поредния трик на туристическите агенции.
Важно е да знаем, че ако решим да съчетаем услугите на различни фирми, това не е пакетна почивка и не се закрилят от разпоредбите за пакетни почивки. Друг важен момент е да проверите дали туристическия агент или агенцията е вписана като такава на сайта на Министерство на икономиката и енергетиката.
Вашият туроператор трябва да ви предостави най-пълна информация за настаняването, часовете на тръгване и пристигане от точките по маршрута и всякаква друга необходима информация. Ако ви се случи да имате проблем с туроператор, регистриран в България, потърсете съдействие от Комисия за защита на потребителите.
Ето какво можете да направите, ако не сте доволни от пакетната почивка:
- информирайте представител на туристическия агент, от който сте закупили пакетната почивка и се оплачете, за предпочитане писмено с формуляр или по някакъв дръг начин
- ако това не помогне, съберете доказателства за проблема - снимки, писмени обяснения от други туристи. Щом се приберете - проверете брошурата, защото е противозаконно туроператорът да ви заблуждава относно почивката.
- в най-кратък срок от 7 дни подайте жалба до туроператора, като приложите всички доказателства, но задължително запазете оригинала за вас.
- ако не сте доволни от отговора на туроператора, може да се свържете с Европейския потребителски център, където ще получите допълнителна помощ.

Изпрати коментар


Няма намерени резултати.